MAX Trailer Przyczepa niskopodwoziowa MAX Trailer burty najazdy metalizacja - 2020

Pozostałe przyczepy
Status
Cena netto
153 800 zł
189 174 zł (Brutto)
23% VAT

Offer details

Rok produkcji
2020

Skontaktuj się ze sprzedawcą

+48694782449

Prosimy powołać się na Otomotoprofi podczas kontaktu ze sprzedawcą
Zadzwoń
Wysyłaj mi powiadomienia e-mailowe o podobnych ofertach

Phu Jan Wengrzyn

Jadwisin, Polska
Zarejestrowany w Otomotoprofi od roku Wyświetl wszystkie ogłoszenia (128)
 Drukuj

Zestawienie

Marka
MAX Trailer
Model
Przyczepa niskopodwoziowa MAX Trailer burty najazdy metalizacja
Rok produkcji
2020
Otomotoprofi ID
7375788

Opis

Dostępne za:
Przyczepa niskopodwoziowa MAX Trailer burty najazdy metalizacja

Dane techniczne:

Typ: MAX300-S-2-7.00-U
Rok produkcji: 2020
Prędkość: 80 km/h
Nacisk na osie: 20 000 kg
Ciężar całkowity: 20 000 kg
Ciężar własny: 4 829 kg
Ładowność ok.: 15 171 kg
Długość platformy ładunkowej: 7000 mm
Szerokość: 2 480 mm
Wysokość załadunkowa przy maksymalnym obciążeniu: 860 mm
Skok zawieszenia: -45/+145 mm
Osie SAF
Opony: Fulda Ecotonn 235/75 R175

Wyposażenie:

- Europejska tablica odblaskowa (czerwono-żółta) na tyle naczepy.
- Jedna cynkowana ściana przednia wysokość 400 mm.
- Instrukcja i opis na pendrive.
- Osłona przeciwbłotna ( ) na tyle naczepy
- Dyszel o długości +/- 1750 mm z uchem (średnica 50 mm).
- Mechaniczna stopa podporowa z przodu naczepy.
-Ocynkowane nogi podporowe pod skosem platformy ładunkowej.
- Uchwyt na koło zapasowe z kołem zapasowym na dyszlu.
- Uchwyt na światło obrotowe na tule naczepy:
- Żółta taśma odblaskowa zgodna z przepisami UE z boku oraz na tyle naczepy.
- Spiralny kabel 15/2x7 pin
- 5 par kieszeni na kłonice 100 x 50 mm w ramie zewnętrznej platformy ładunkowej.
- Powłoka piaskowa wtopiona w farbę jako zabezpieczenie przed ślizganiem na platformie ładunkowej.
- Aluminiowe burty wychylane z drzwiami dwuskrzydłowymi z tyłu (anodowane) po bokach na platformie ładunkowej wysokość ok. 400 mm z wychylanymi kłonicami KINNEGRIP.
- Skrzynia na narzędzia HDPE 620 X 360 X 610 pod platformą ładunkową po lewej stronie patrząc w kierunku jazdy.
- Metalizacja HRM (High Resistance Metallisation)
Cała konstrukcja stalowa oczyszczona techniką śrutowania zgodnie z SA2.5-SA3. następnie poddane metalizacji uszlachetnione ZINACOR 850 (cynk 85% - Alu 15%)

Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE
oświetlenie LED 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3) ASPÖCK-UNIBOX z gniazdami 24N 24S i 15 pol.
Połączenie zgodnie z ISO.
24N ISO-1185
24S IS
Oryginalnie opublikowano na OTOMOTO
Problemy z tym ogłoszeniem? Zgłoś nadużycie

Ostatnio przeglądane

Zgłoś złą jakość obrazu